Sivut

sunnuntai 8. tammikuuta 2012

toisella tallilla

Tiistaina käytiin minä,Tuuli,Suvi,Henna ja Nelly Pirttijärven issikkatallilla. Oltiin varattu sinne tunnin maasto. Oli kyl ihan kiva päästä maastoilee jonnekki muualle kun nää meidän maastot täällä on jo käyty läpi aika moneen otteeseen. Mä olin myös meistä ainoo joka ei ollu ikinä käyny missään muualla ratsastamassa issikoilla. Oon menny aina vaan meidän tallin poneilla, mutta siellä menin sit Vindurilla. Suvi oli ainut joka oli käyny siellä aikasemmin. Ite tykkäsin paikasta tosi paljon ja ponitkin vaikutti kivoilta. Kamera oli mukana mutta ei oikein tullu minkäänlaisia kuvia kun rupes jo oleen sen verran hämärää. Pitkästä aikaa kyllä kerkesin meidän tallin poneista ottamaan kuvia kun tallille olin sen verran ajoissa menny!


Orka

Netta, poni on pyöreä koska on kantavana :)


Simba

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti