Sivut

maanantai 27. toukokuuta 2013

barbi poni vei mun sydämmen

Lähiakoina on päässy tallilla kyämään aika kviasti. Oon tehnyt aika perusjuttuja, hoitanu heppoi, ruokkinu, auttanu asiakkaita, kattonu tunteja, tehny iltatallii ja ylipäätänsäkkin auttanut tallihommissa. Viime tiistaina tunnilla sain kokeilla Septemberiä, ja ah rakasutin tohon poniin täysin ♥ Sen lisäks että poni on maailman söpöin, se oli myös sika kiva ratsastaa! Mielettömän pehmee ja sopivan herkkä, töltti vaan oli aika passitahtista ja 5-käynti heppana laukka on vielä vähän huono mutta ei tommoset pikkujutut tunnu missää. Ihana Sepe ♥


Eilen olikin hommantäyteinen päivä. Menin tallille jo suht aikasin kun kello 12 alkoi nimpparijuhlat jossa olin auttamassa. Ohjelmaan kuului ponien harjausta, talutusratsastusta, kärryajelua ja tietysti herkuttelua. Tuossa saikin mukavasti jo kaksi tuntia kulumaan. Sen jälkeen perus tuntsareitten kuntoon laittoo yms. Tuntien aikana me suunniteltiin meidän tulee showta joka me esitetään 8.6! Siitä sitten myöhemmin lisää ;) Illalla oli vielä yhdet 10v synttärit joissa olin myöskin apuna. Juhlat meni aikalailla saman kaavan mukaan kun aikaisemmatkin. Illan päätteeksi tehtiin vielä iltatalli.

ps. sen lisäks et mun elämää voi seurata kahdesta blogista, voitte seurailla mua kuvien kautta instagrammista nimimerkillä verakaroliina :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti