Sivut

sunnuntai 5. helmikuuta 2012

hankilaukkaa ja muuta kivaa!

Mun viikonloppu on sisältänyt heppailua ja paljon! Näillä pakkasilla ei meidän tallilla ole ollut ruuhkaa vaan eilinenkin päivä oltiin Roosan kanssa kahestaan tallilla lukuunottamatta paria yksäriä jotka piipahti tallilla. Käytiin juoksuttamassa Roosan ponia Kolaa pellolla siten, että mä olin kyydissä. Poni loikkii aivan onnessaan ja mä yritän keikkua siellä selässä ja Roosa nauraa kippurassa. Käyhän se niinkin. Roosakin vielä käväs Kolan selässä. Käytiin vielä kentällä ratsastamassa Óskarilla ja Seifurilla ennenkun alettiin tekee iltatallia.  Tänään olinkin jo aikasin tallilla ja tyhjäähän siellä oli. Hengailin tunnin sitten Venla kissan kanssa ennenkuin Maiju saapui. Tuuli ja Roosakin tulivat tallille, joten oltiin kaikki koossa. Lähettiin sitten pellolle ratsastamaan kokoonpanolla minä-Ósku, Roosa-Seifur, Tuuli-Kola ja Maiju Thrá. Oli hullun hauskaa mennä siellä pellolla ja kakkuakin tuli kun Maiju muksahti pellolle. Kävästiin vielä tiellä vähän tölttäilemässä ja voi hitto mikä töltti Óskarilta irtos! Poni tuntu ihan tosi mahtavalta ja näyttikin kuulemma hyvältä! Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin nytkun pakkasetkin lauhtu niin pääsee kunnolla ratsastamaan. Tuulin kanssa tehtiin vielä ilta.


innostuin Venlaa kuvailemaan :)

2 kommenttia: