Sivut

maanantai 20. helmikuuta 2012

kuvausoperaatiot lumisateessa

Eilen Maiju oli kuvaamassa mua ja Tuulia kun oltiin ratsastamassa. Sää oli aika huono, muta kaiken kaikkiaan kuvista tuli aika hyviä. Mun pitkä maastoilu putki kostautui ja Óskar ei ollut kauhean miellyttävä ratsastaa. Poni ei ollut eteenpäin pyrkivä mitä yleensä on ja ponia ei kiinnostanut kentällä pyöriminen, ei sitten yhtään. Nyt kuitenkin ryhdistäydyn ja menen ponilla tämän viikon kentällä, jotta poni olisi hyvä Riikka Räihän kurssilla mikä on lauantaina. Huomenna tosin ajattelin mennä vähän rennommin ja ehkä uskallan mennä sillä kuikelolla ilman satulaa.

Óskar,Tuuli ja Hrökkvi
älkää välittäkö ilmeestä..


Eilen myös kävimme kuvaamassa Maijua, joka hulluna lähti poseeraamaan pakkaseen mekko päällä.

2 kommenttia:

  1. vitsit, että mää posetan oikeen kunnolla, not. :D ponikin niiiiiiin positiivisen näköne. :D mut kiitti ku olit kuvaamassa! ♥ Ja Óskar on ihan sika hieno! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai mä olin kuvaamassa, mähän oon aina siellä missä tapahtuu! ;) Ja kiitos se on hieno ♥

      Poista