Sivut

sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

haaste



Sain jonkin aikaa sitten haasteen tältä  blogilta ja nyt sitten päätin tämän tänne väsätä :)
Säännöt:
Vastaa haastajan esittämiin 11 kysymykseen. Keksi sen jälkeen uudet kysymykset seuraaville 11 blogille ja haasta kirjoittajat.




1. Mikä on sinun lempitavarasi? Miksi?

Lempitavarani on varmaan puhelimeni. Ilman en pärjäisi ja se kulkeutuu aina mukana ja on vielä söpön värinen:)


2. Minkä näköinen haluaisit olla?

 Haluaisin paljon pidemmät suorat hiukset, pienemmän nenän ja ohuemmat jalat. Muuten olen aikalailla tyytyväinen ulkonäkööni.


3. Mielestäsi kolme parasta kesäpuuhaa?

Ehdottomasti tallilla hengailu! Ratsastus kesällä hyvässä seurassa on ihan huippua. Auringonottokin on tosi jees.


4. Pelottavin kokemuksesi?

Nyt pitkästä aikaa pelottavinta on ollut se, kun olin tallilla yötä ja illalla kun olin tulossa tallista ja menossa nukkumaan valaisin tietä taskulampulla etten liukastuisi ylämäessä niin se valo osotti suoraan semmoseen jumalattomaan sammakkoon ja säikähin aivan sikana. Kiljuin niin paljon että kurkkuun sattu vielä seuraavan viikonki.


5. Mikä piirros hahmo olisit?

 Olisin varmaan muumeista tuttu Nipsu. Olen nimittäin kuullut vihjailua siitä että muistuttaisin Nipsua...


6. Mikä on sinun unelma/haave?

 Unelmana saada oma hevonen, sitä tarvitsee tuskin sen enempää selitellä :)


7. Mikä on ammatti johon et ikinä menisi?

Lentäjä, pelkään korkeita paikkoja ihan hirveesti!


8. Parhaimmat puolesi?

 Mun kanssa ei tuu tylsää, muuta en oikein osaa sanoo :)


9. Keksi uusi kouluaine jota opiskeltaisiin?

 Ihmissuhdetaidot, turhan moni ihminen ei sitten tiedä miten toisia tulisi kohdella!


10.Mistä ärsyynnyt eniten?

 Siitä kun mua komennellaan ja siitä kun mua pompotellaan.


11. Paras ja huonoin puoli harrastuksessasi? 

Vaikea sanoa parasta puolta, kun ratsastuksessa on niin paljon hyvää. Pelkästään se tunne kun saat niin isoin eläimen kuuntelemaan sinua ja toimimaan hyvin on upeaa. Ne kaikki pienetkin onnistumisen hetket tuovat hymyn huulille. Miinusta tulee siitä kun ratsastus on kallista ja melko vaarallista.

Laiskuuttani en jaksa nyt haastaa ketään, mutta mun puolesta kaikki jotka haluaa saa tehä tän saman haasteen näillä kysymyksillä! Toinen haaste mulla olis oottamassa ja sen teen heti kun kerkeän! Huomenna lähden viikoksi isoseksi riparille joten postauksia ei tule yli viikkoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti