Sivut

keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

päivänpiristäjä Glói ♥

Maanantaina kävin tallilla pyörähtämässä. Kerkesin vähän auttaa heppojen laitossa ja katselin Mátturin kavioiden vuolua. Eilen tein Mátturille tehoharjauksen kun ponistä lähtee jo hirmuisesti karvaa. Ratsastustuntikin oli pitkästä aikaa. Mulla oli ollut eilen vähän huono päivä ja olin aivan varma, että tuntikin menee huonosti mutta onneksi olin väärässä!

Menin Glóilla ja tehtiin asetuksia pitkillä sivuilla sekä käynnissä että töltissä. Glói oli alusta asti reipas oma itsensä, mutta malttoi silti kuunnella. Asetettiin toisella pitkällä sivulla ulospäin ja toisella sisäänpäin. Oikealle asettuminen oli Glóille aika vaikeaa käynnissä, mutta kyllä sekin siitä sitten rupesi sujumaan. Töltissä asettui sitten paremmin. Glóilla on luonnostaan tosi hyvä töltti, mutta tänään se oli normaalia paljon parempaa. Poni polki kunnolla, lepäsi askeleessa ja Suviltakin tuli kehuja siitä kun tölttää erittäin hyvin! :) Otettiin loppuun ravi-töltti siirtymisiä ja lopuksi koko uraa pitkin ravia. Aluksi tuli vähän huonoja siirtymisiä, mutta paranivat tosi paljon loppua kohti. Glói oli myös ravissa sika hyvä, malttoi ravata rauhassa ja ravissa rupesi liito kasvamaan. Aivan mielettömän hyvä fiilis jäi, tätä mä just tarttinki!

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus :) Kävisitkö katsomassa, mun blogissa olis sulle haaste?

    http://sorsaporo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia haasteesta! Yritän tehdä sen mahdollisimman nopeasti :)

      Poista