Sivut

torstai 11. huhtikuuta 2013

ilman satulaa

Maanantaina Suvi meni Hrökkvillä aluksi ja olin sitä kattomassa. Tuuli meni vielä loppuun vähän. Päivän aikana myös laittelin poneja kuntoon tunteja varten yms perussettii.


Tiistaina mulla oli tunti. Me mentiin ilman satulaa ja mä menin pitkästä aikaa Ásilla. Olin ihan varma että tipun miljoona kertaa ponin isosta ravista, mutta taitavana en tippunut kertaakaan! Tehtiin pujettulua käynnissä ja töltissä. Otettiin pujottelun jälkeen laukannosto ja lopuks pujottelun jälkeen raviin siirtyminen. Siinä tunnin keskeiset ideat noopeesti. Laukka oli hyvä kunhan muistin ratsastaa kunolla, ja ravi oli tosi hyvä. Töltti aika passitahtista. Oon kuitenki sika ylpee et pysyin kyydissä!



Vielä sellasta asiaa että mähän oon nykyään kunnon työssä käyvä kansalainen! Kävin tänään työhaastattelussa ja oon nykyään lehtienmyyjä. Eihän se kummosta työtä oo mut sopii mulle. Harmi vaan etten aikasemmin saanut työpaikkaa sillä silloin olisin voinut rakkaan Mátturin ostaa. Noh ei voi mitään, näillä mennään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti