Sivut

sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Tuulin ja Hrökkvin kuvailua sekä pitkästä aikaa iltatalli











Tänään kuvailin Tuulia kun hän ratsasti Hrökkvillä. Oi vautsi miten hieno poika se onkaan :) Kateellisena odotan sitä kun minäkin sen oman ponin saisin, mutta eipä oikein mun lompakko sitä salli. Tätä mun hevoskuumetta ei kyllä ainakaan lievitä se, että nyt on aivan mielettömän kivoja heppoja myynnissä. Oivoi.. Noh en mä kyllä vielä oikein olis valmis omaan heppaan kun en oikein oo Mátturistakaan vielä päässyt yli.

Tuulin ratsastuksen jälkeen me madotettiin shettislauma ja hoidettiin tuntsareita tunneille. Tehtiin myös Tuulin kanssa iltatalli. Oli kyllä kiva päästä kunnolla tekee iltatallia kun nyt en oikein oo tallilla pahemmin päässyt kyämään.

Ensi viikko mulla onkin koeviikko. Muille se tarkoittaa ahkeraa opiskelua, mutta mulle se tarkottaa sitä että pääsen ajoissa tallille. Mahtia!

3 kommenttia: