Sivut

tiistai 2. huhtikuuta 2013

kaikenlaista

Viime viikolla mä mm. hoidin heppoja, ruokin niitä, katsoin kun muut ratsasti, ihailin Riikan Styrniriä ja Gnóttia, ratsastin Kolan, ratsastin maailman parhaan Glóin ja sitä rataa.

Tänään mä kävin Roosan kanssa maastossa, Roosa meni Eb:llä ja minä Kolalla. Molemmilla poneilla riitti virtaa vaikka muille jakaa ja siksi kävin vielä pikapyörähdyksellä kentällä Kokiksen kanssa. Sen jälkeen kävin kentällä katsomassa kun Maiju ridas Thrán. Laittelin sit heppoja ennen omaa tuntia ja tunnilla menin Jarlilla. Jarlin kanssa mulla ei oo yleensä sujunu oikein hyvin ja vähän kauhulla ootin ridausta.

Tehtiin paljon pysähdyksiä pitkille sivuille, sekä käynnistä että töltistä. Välillä otettiin mukaan muutamia peruutusaskeleita. Otettiin myös töltissä voltti lyhyelle sivulle, jonka jälkeen nostettiin laukka ja laukattiin pitkä sivu ja lyhyen sivun puoliväliin. Sen jälkeen toiselle pitkälle sivulle töltistä pysähdyksii. Loppuun vielä molempiin suuntiin uraa pitkin tölttiä.

Olin sinäänsä aika tyytyväinen kun Jarl meni yllättävän hyvin. Töltissä oli välillä ravitahtinen, mutta loppuun meni tosi hyvää puhdasta tölttiä :) Ikinä en varmaan tuota poni opi kunnolla ratsastamaan mutta tyytyväinen oon siihen että saan sen ees ihan kivasti kulkemaan.



Blogger temppuilee ja en saa siirrettyä tänne kuvia. Lisäilen enemmän kuvia sitten joku toinen kerta. Nappasin kuitenki Roosan blogista tän Eb:n ja Kolan kuvan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti