Sivut

lauantai 24. maaliskuuta 2012

kevätfiilistelyä

Tännepäin rupeaa kevät jo kovaa vauhtia saapumaan. Tiet ovat jo melkein kokonaan sulia ja se tarkoittaa sitä että kohta pääsee skootterilla tallille. Mulla on tosiaan aika lyhyt matka tallille n.8km paitsi kesäisin kun oikotie on käytössä niin silloin matkaa tulee n.6km. Skootteri helpottaa tallille menoa huomattavasti, kun ei aina tarvii olla stressamassa siitä, että saako kyytiä kotiin. Vielä hetkeksi saan tyytä menemään tallille bussilla kuten tein eilenkin. Eilen riittikin hommaa kerrakseen. Heti kun päästiin tallille lähdettiin ajamaan Netulla. Pienoinen meni oikein nätisti kärryjen edessä ja taas saatiin olla ponista ylpeä. Ajolenkin jälkeen tehtiin kaurat ja käytiin antamassa pellolle ruuat. Ennen iltatallin tekoa oli luvassa vielä paalien ajoa tarhoihin, roskakuorman vientiä ja aitojen korjausta. Näiden hommien jälkeen tehtiin Tuulin kanssa iltatalli.

Netta viime kesänä, pahoittelen kun ei ole tuoreita kuvia kun en ole ottanut kameraa mukaan tallille

Tänään olin luvannut tehdä iltatallin ja ajattelin että mulla olisi paljon hommaa tallilla. 30 hevosen ruokkiminen yksin ei ole maailman helpointa. Nelly kyllä olikin tehnyt jo kaurat ja osan jo antanutkin, joten mulla ei ollutkaan hirveesti hommaa. Turhaan tuli joutilaana istuttua pari tuintia takahuoneessa kun ei mitään hommaa ollut. Netun harjasin ja kävelytin pienen lenkin jotta saisin tapettua aikaa ennen iltatallia. Nelly tarjoutui auttamaan iltatallin teossa joten aika sutjakkaasti sekin tuli taas tehtyä.

4 kommenttia:

  1. en kestä, mul on kauhee ikävä nepua <3 <3 oon ollu vasta kaks päivää pois :oo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi voi mitenköhän pärjäät tän viikon? tai mitenköhän mä pärjään yksin sen kanssa viikon? :DD

      Poista
  2. en pärjääkää :D no onneks tuun to ;)) ja no voi oll et sä pärjäät huonommin ku minä :DD

    VastaaPoista