Sivut

maanantai 17. syyskuuta 2012

kelpoeläin

Maanantai = Thrán ratsastusta. Mulla on tää viikko koeviikko joten pääsen koulusta aina suht aikasin jos on koulua. Tänään olin jo kahden jälkeen tallilla ja kulutin aikaani syömällä ja ruokkimalla poneja kun odotin että Tuuli tulis tallille. Sitten kun Tuuli saapu tallille lähettiin ridaa.
En voinu vastustaa kiusausta kun kentällä oli estetolpat ja puomit jo valmiina niin pistinpä sitten kentälle ravipuomit ja yhden pikku ristikon. Alottelin tekemällä käynnissä vähän ympyröitä ja niillä väistöjä. Poni oli mukavan reipas heti alusta alkaen. Käynnissä työskenteli hetken ja sit rupesin tekemään ravissakin vähän ympyröitä ja menin puomeja. Thrá oli semi jees. Aina välillä tulin ristikon ravissa ja välillä laukassa jonka jälkeen otin tölttiä. Töltissä poni oli irtonainen hyppyjen ansiosta ja kulki kivasti. Lopuks heittäydyin oikein villiks ja nostin esteen huimaksi 50 cm pystyksi. Selvittiin siitä hengissä vaikka aluks vähän epäröin. Poni oli aivan liekeissä ja olen kyl ylpee rauskust ja itestäni. Lopuks kävin heittää settii pellolla.


Mun puhelimen laatu ei oo mikään paras. Sellasta vielä et saa nähä miten mun ja Thrán käy kun mähän liikutan sitä aina maanantaisin ja ens jaksosta alkaen pääsen aina maanantaisin 4 ja oisin tallilla vasta 5 aikoihin ja sillon alkaa tunnit ja aina en voi mennä maastoon kun kohta tulee pimeetäkin ja näin.Yritän vaihtaa ton liikutuksen jollekin toiselle päivälle jos vaan Kirsille käy ja sillee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti