Sivut

lauantai 28. huhtikuuta 2012

sataa sataa ropisee

Kuluneesta viikosta en olekkaan mitään järkevää kertonut joten postailempa nyt nopeasti ennenkuin lähden kohta tallille. Maanantaina ei tapahtunut mitään ihmeellistä, kuhan autoin heppojen laitossa ja katsoin tunteja.

Tiistaina me mentiin porukalla siivoomaan yksi tarha ja siinä riittikin hommaa! Suvi ja Aune olivat sitä jo tunnin verran siivonneet ja me tulimme vielä kahdeksi tunniksi sitä siivoomaan. Aika siisti me siitä saatiinkin kun kaikki paska plus heinä otettiin pois. Tällä taas minä, Roosa ja Tuuli ansaittiin mäkkireissu. Tunnilla meninkin Seifurilla jolla en tosi pitkään aikaan ollut mennyt. Seifur on Marjon hevonen jota Roosa on hoitanut monta vuotta. Olin hiukan hukassa Seifurin kanssa kun poni oli vähän erillainen mihin olin tottunut. Ihan hyvin kuitenkin sujui.


Torstaina lähti jutut taas käsistä kun oltiin porukalla tallilla (minä,Maiju,Tuuli ja Roosa). Poikkeuksellisesti tyttöjen tunti siirrettiin tälle päivälle ja sitä menen sitten tänään kattomaan. Tytöt lähtivät kuitenkin yhdessä ratsastamaan ja mä lähdin Maijun kameralla kuvailemaan. Tuuli ja Maiju käväsivät vielä lopuksi tiellä kun Tuuli halusi mennä passia. Hrökkvi meni ehkä hienointa passia ikinä! Harmi vaan kun satoi ja sää oli muutenkin huono niin kuvat eivät olleet mitään parhaita. Koko viikon sää on oikeastaan ollut huono, eilen paistoi aurinko mutta tietenkin eilen en sitten tallille mennyt.


Tuuli ja Hrökkvi passissa, laatu on vähän huono kun pöllin kuvan Tuulin blogista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti