Sivut

sunnuntai 14. lokakuuta 2012

kurssia kuvaamassa

Nyt sain ton mun kuvaongelman ratkaistua joten mun ei enää tarvii panikoida, jee! Kuten varmaan huomaatte mun blogissa ei enää oo omia esittely sivuja Netalle ja Cherille. Missään nimessä en ole poneja hylännyt, poistin sivut koska ne pitäisi muutenkin kirjoittaa uudelleen. Ne teen sitten takaisin kuhan kerkiän :) Mun esittely tonne tosiaan on nyt uutuutena tupsahtanut.

Perjantaina meillä oli heppakerho ja tällä kertaa oli askellajiteoriaa ja piirtelyä. Eka haettiin Jarl ja Ás sisälle ja kerholaiset saivat harjailla niitä. Sitten me Tuulin kanssa pidettiin teoriaa varusteiden osista ja sen jälkeen lähdettiin kentälle. Minä ratsastin Jarlilla, Tuuli Ásilla ja Roosa kertoi askellajeista kun me ratsastimme. Hyvin meni tuo teoria ainut "huono" puoli oli kun lapset ois halunnu nähä väärän laukan, mutta nää ponit oli lian hyviä ja näytti vaan oikeata laukkaa. Sen jälkeen kerholaiset saivat piirtää unelmiensa hepat ja sitten aika loppuikin.

Kerhon jälkeen me Tuulin kanssa tehtiin iltatalli ja jäätiinkin mloemmat Suvin luo yöksi.

Svalur ja Undri

Lauantaina oli Annika Kyrklundin kurssi ja sitä sitten kattelin ja kuvailin. Oli ehkä maailman cooleinta ikinä kun Annika meni Hrökkvillä passia! Voi juma miten se meni!


Heidi ja Hrina
Henna ja Aleiga
Tuuli ja Hrökkvi
Roosa ja Eb
Annika ja Hrökkvi



2 kommenttia: