Sivut

torstai 10. toukokuuta 2012

voittajan on helppo hymyillä

Lauantaina lähettiin siinä puol 12 aikoihin ajamaan kohti Pieksänmäkeä kahden kopin voimin. Tallille tulin tosiaan jo 10 aikoihin pistämään loputkin asiat kuntoon. Matkalla pysähyttiin jari-pekalle syömään ja perinteen mukaan ostettiin palat raparperipiirakkaa, on se vaan aina yhtä hyvää!
best of all!

1 aikoihin lähettiin pois jp:stä ja heti tuli eka muuttuja.. Mulla alko tulla verta nenästä ja Tuuli meinas oksentaa kun sitä ällötti. Kisapaikalle päästiin joskus puol 2 aikohiin, mutta kisat olivatkin n 40 minuuttia myöhässä. Siinä sitten rauhassa otettiin ponit kopista ja yms. Helppo töltti kun alko niin ennen sitä Tuuli lähti mun kanssa lämmittelyyn ja Tuuli vähän neuvoi mua óskarin kanssa. Óskar oli alusta asti tosi hyvä ja ei ollut pienintäkään pelkoa että poni singahtaisi johonkin. Baanallakin meni tosi hyvin vaikka lisäyksiä en ollutkaan harjoitellut. Pisteiksi töltissä tuli 3.5, 3.8 ja 4.3. Olisn enemmän kuin tyytyväinen. Helppoa nelikäyntiä odotinkin jo innolla. Lämmittelin Óskaria vielä vähän ennen nelikäyntiä ja Óskar oli tosi hyvä. Nelikäynti menikin paremmin kun olisin voinutkaan uskoa ja pisteiksi tuli 4.1, 4.2 ja 4.8. Olin Óskarista niin ylpeä! Viime vuonna kisoissa meillä ei nimittäin mennyt niin hyvin, kun poni kävi turhan herkillä ja mistää ei oikein tullut mitään. Tänä vuonna kun pisteet kuulin liikutuin ja olin onnellisempi kuin koskaan. Tuo hetki on ehkä hienointa mitä olen hevosen kanssa ikinä kokenut. Töltin siis voitin ja nelikäynnissä olin kolmas. Kisat menivät siis tosi hyvin!

meidän paras tiimi ♥
Bella

Seuraavia kisoja odotan jo innolla vaikka sen koommin ei olla suunniteltu että mihin lähdetään kisaamaan :)

2 kommenttia: